søndag 12. november 2017

Mitt mest distressa kort EVVER!

Jeg er ikke alltid så stø på disse stilartene jeg ikke er helt fortrolig med (det vil vel si de fleste)  Jeg tror jeg er best på plukk og miks litt fra herfra og litt fra derfra... her har jeg prøvd meg på vintage eller shabby shic. Hm... Kom på at jeg har glemt blonder... 


 Tror jeg har havarert et sted mellom begge stolene gitt men noen
ganger må man ta seg en luftetur rundt i fremmed farvann for å se
om det er noe man kan lære og plukke med seg til bake til sin
lille boble.


Her har jeg både rufset kantene og svertet dem. (Det burde
hete dobbel distressing) Jeg har til og med svertet tauet:) 


kortet er til en dame som elsker disse rosalilla fargene. (som jeg
synes er litt grumsete) Og så har jeg mengder med Piondesign
papirer som trenger et nytt hjem så da ble dette kortet til.


 Jeg har pyntet med noen blomster og noen smykke deler og de
sarte, fine øyenstikkerne som jeg er veldig glad i.


Inni kortet er det en pengelomme skjult bak den lille blomster
stripen og et skrivefelt. Det jeg har lært i dag er at dobbelt
distressing kan bli litt vel mye etter min smak.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:


3 kommentarer:

  1. A very pretty, shabby chic card.
    Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge 'Anything Goes' November 2017.
    Nicola, CGE DT (Amethyst Lily Designs )

    SvarSlett
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at Lil Patch, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  3. This is so beautiful. I love everything about it. Thank you for sharing your beautiful project with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Rebecca x

    SvarSlett