torsdag 21. september 2017

Sjokolade eske med pion design papirer.


I det siste har det gått mye i å lage egne bakgrunner her i gården. Men noen ganger må jeg en tur tilbake til noen av favoritt design papirene mine også. Jeg kjøper sjelden mere en et av hvert ark for jeg vet at det hele tiden kommer nye favoritter:)


Men i fjor kjøpte jeg et par ekstra av disse pion arkene og noen
av krisstorn arkene fra Papirdesign for jeg viste jeg kom til å
kose meg glugg i hjel med å ta dem fremm igjen i år også.


Jeg får mest lyst ti å ramme dem inne å henge dem på en vegg
(jeg har heldigvis ingen tomme vegger:)) jeg har stanset ut god
jul og noen snøkrystaller og brukt noen perler og et enkelt bånd.
Ellers synes jeg papirene skal få skinne for seg selv:)


Men så tenker jeg at det er som med nydelige gamle serviser
og sølvtøy... det har ingen verdi hvis det står gjemt i et skap.
Man må ta det frem og bruke det for å få nytt det!


Så nå er årets første jule eske i havn. Veldig kjekk liten hilsen til
gamle tanter, naboer osv. Det er jo i praksis bare en sjokolade med
et kort rundt.


Jeg spiste  forresten sjokoladen da jeg hadde målt ferdig derfor
er det ingen bilde med sjokolade i esken...


Jeg glemte å lage skrivefelt så får klistre en post-it lapp på
sjokoladen når jeg får kjøpt ny:)


Med denne sjokoladeesken deltar jeg på disse utfordringene:


14 kommentarer:

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at CCAYR, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  2. Hi your cards are stunning. Thank you for joining us at Crafts Galore Encore Challenge Blog for the current challenge which is always Anything Goes. The sponsor is Fabrika Fantasy. Hugs Jackie DT

    SvarSlett
  3. Så vakker omslag til en sjokolade og så mye kjekkere å gi bort
    med en så flott innpakning. Arkene var bare nydelige:)

    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente.

    SvarSlett
  4. Simple yet stunning! Thanks so much for sharing this gem at The Holly & The Ivy, good luck and do come back again. Hugs Jackie xx

    SvarSlett
  5. Really lovely, fabby design and colours. Thanks for joining us over at the Winter Wonderland this time.
    Love n hugs
    Marie

    SvarSlett
  6. A lovely elegant Christmas card. Thank you for sharing with us at Christmas Cards All Year Round.
    Kath x

    SvarSlett
  7. Beautiful Christmas creation. Thank you for playing along with us at Winter Wonderland. Pat K x

    SvarSlett
  8. En dejlig måde at få chokolade på, Ingunn, både noget for øjet og ganen ;) . Tak for du deltager i S og T udfordringen hos ABC Christmas Challenge.
    Klem Dorte

    SvarSlett
  9. What a festive gift. Beautiful!
    Thank you for playing along with us at Crafty Gals Corner.
    Hugs,
    Lena - DT

    SvarSlett
  10. Lekker sjokoladeeske.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  11. What a beautiful box and I can see why you love that paper. So well done and professional!

    Thanks for sharing at ABC Christmas Challenge and I hope you will join us again soon.
    Hugs
    Carol x

    SvarSlett
  12. Nydelig sjokoladeeske.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  13. Lekker sjokoladeeske!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett
  14. What lovely card, so beautifully created. Thanks for joining us in our September Anything Goes with a Handmade Bow Challenge. Please join us again. Kathy DT

    SvarSlett