onsdag 5. juli 2017

Et kort til bryllup eller begravelse.


Mine innfall kan noen ganger få lit uberegnelige utfall slik som dette kortet. Jeg hadde lyst til å lage et ganske stilrent sort hvitt bryllupskort. men da pynten skulle limes på ble jeg litt i tvil å spurte min mann (et litt ledende spørsmål )ser dette ut som et bryllups eller kondolanse kort?


 (Han svarte ikke bryllup ) Som den engasjerte mannen han
 er kom han med forslag om at jeg kunne ha litt gull på det
 revne After Eight papiret.


 Det var et så godt forslag at jeg
 skulle ønske jeg hadde kommet på det selv:) Men om kortet 
gikk fra kondolanse til bryllup er jeg ikke helt sikker på gitt...


Inni kortet er det skrivefelt og litt av samme pynten som på 
forsiden men her i hvitt. Ramme diesen fra Papirdesign er en
 av de store favorittene mine


Etter å ha laget kortet fikk jeg lyst til å se Unni Straumes
musikk for bryllup og begravelse om igjen.. Det er vel det
 man Kan kalde hang til melankoli.

 

Produktliste:
Sort og sort glinsende Bazzil.
After Eight papir.
Ramme dies fra Papirdesign.
Hjerte dies fra Rayher.
Blomster fra Wild orchid.
Annet fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:





11 kommentarer:

  1. This is very pretty, thanks for sharing with us at CCCB!

    SvarSlett
  2. How pretty - fabulous die-cuts. Thanks for joining in at City Crafter.

    SvarSlett
  3. LOVE the black/white color scheme and your design is just beautiful! Thanks so much for playing in our ‘Layers’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    SvarSlett
  4. Eg e neimen ikkje so sikker eg heller, men flott var det ;)
    Eg likte måten du har brukt hjertediesen på ♥
    Sommarklem frå Audhild.

    SvarSlett
  5. This is wonderful!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    SvarSlett
  6. Så fint kort du har laget :)

    Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring.
    Ha en fin dag :)

    Klem fra DT-Kristine

    SvarSlett
  7. vet ikke hvis jeg hadde brukt kortet til et bryllup, men at kortet ble kjempe stilig er jeg sikkert på! herlig med svart kort, ikke så ofte vi ser det. tror det er noe jeg må herme deg på hihi
    takk for at du deltar hos Scrap from your heart
    DT Graciela

    SvarSlett
  8. Very dramatic in black love the touch of gold and beautiful dies--Thank you for joining us at Simply Papercrafts
    Carol DT x

    SvarSlett
  9. Så fint kort du har laget :-) Tusen takk for at du er med på Papirdesigns sommerutfordring. Kreativ klem fra DT- Cathrine.

    SvarSlett
  10. Nydelig kort. Likte kombinasjonen. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin sommerutfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  11. Stilig kort!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene
    Beklager sen kommentering...

    SvarSlett