lørdag 24. juni 2017

Først kommer Juni, så kommer Juli, og så kommer Jula.


For oss som er realister så er sommersolverv overstått og det går mot mørkere tider. Vi skal snart på familie ferie og da skal 12 julegaver være i boks og leveres på Sør Vestlandet. (jeg liker Tid. Særlig God Tid så de er i boks) I romjula i fjor koste jeg meg med å lage julekortene til frelesarmeens julemesse i år... Så strengt talt er vel årets produksjon unødvendig...

Disse juleteene kom i posten fra kina i forrige uke. De skulle
kommet i oktober i fjor så jeg hadde glemt dem. Lurer på hvor
de var i mellomtiden?:)

Produktliste:
Glinsende Bazzil.
Hvit kartong fra Søstrene Greene.
En rest av mønstrete hvit papir ukjent produsent.
God Jul  dies fra Papirdesign.
Kant dies fra LDRS.
Stjerner ukjent produsent.
Juletrær fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:







3 kommentarer:

  1. Beautiful card, Ingunn. Lovely trees and design. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge. Luv, Wilma

    SvarSlett
  2. Beautiful card! I love the trees!
    Thanks for playing along at Christmas Card Challenges!!
    Debbie (CCC DT)
    Debbie's Dash of This and That

    SvarSlett
  3. Beautiful card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    SvarSlett