onsdag 3. mai 2017

Vår kort med distress bakgrunn og stempler


Det er utrolig hvordan stemningen i kortet blir  ut i fra hvordan bakgrunnen er. her har jeg brukt mindre vann en før så ikke al fargen har blandet seg. det gule kommer bedre frem og ser nesten ut som vårsola er i ferd med å bryte gjennom. ( Det er liv på mars, presidenten heter Gro Harlem Brundtland og jeg er realitets orientert!)

Jeg har så vidt brukt litt glimmer mist her for å få litt gylden glød.
Ellers lot jeg arket ligge litt i fred sånn at det blir noen skjolder i
kanten der vannet har stoppet.


Litt glimmer mist og noen enke små stempler er alt som skal til


Jeg har bestilt heat tool så snart skal jeg prøve å embosse noen tekster.
Det er jo en kul effekt så gleder meg til å prøve meg litt frem.


Produktliste:
Sort Bazzil.
Akvarell papir fra Chlas Ohlson.
Glanset kartong fra reklameblokk.
Reksten tror jeg er fra Kort og Godt.
Andre stempel ukjent produseent.
Archival ink.
Distress ink gul og turkis. fra Tim Holtz.
Tattered angel glimmer mist.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:
Scrappegarasjen. Farge utfordring
Love To Scrapp. ATG.
Creative Sketchy Girls. Butterfly and or flowers.
City Crafter challenge. You can do it. Make your own background.
word Art Wednesday. ATG.





5 kommentarer:

  1. Herlig, muntert og flott kort! Bring on spring!
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-Eva

    SvarSlett
  2. Your background is lovely and I love the contrast. Such a gorgeous card. Thanks so much for joining us at CCCB!

    SvarSlett
  3. Utrolig flott kort! Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-May Linda

    SvarSlett
  4. Dette kortet var vanvittig fint!

    SvarSlett
  5. Wonderful CAS card! Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
    Tina dt

    SvarSlett