søndag 9. april 2017

Vår hilsen.

Jeg blir altid mektig stolt når jeg har lært nye triks. Jeg har knyttet skoene mine selv i mange år men doble sløyfer og pynte sløyfer har jeg endelig lært etter å ha sett noen You Tube videoer av åssen en får begge endene ut på baksiden:) Å så har jeg fått ny dies til å lage foamiran blomster med:) så nå er det mye moro her i huset!



bladene er også laget av foamiran. jeg har bestilt noen litt mindre
blomster og blader. jeg synes disse er ganske fine men de er så
store at de krever nesten et kort for seg selv:)

Knappen på sløyfa er fra bestefars lanhandel så den er nok eldre
en meg:) Sommerfuglene har fått litt glitter lim for å matche
perlemor fargen på knappen.


De lilla knappene er fra et posesalg på husfliden og har fått selskap av noen
lilla og hvite støvbærere både fordi jeg synes knappene passet på et vår kort
og for å ta inn en ekstra farge for litt vår piff.


Jeg skal snart kjøpe sånn stempel plate som man kan stemple flere
ganger på samme sted siden jeg skjelver for mye til å få det til på
frihånd. Men foreløpig får det klare seg med printet tekst:)


Inni kortet er det et enkelt skrivefelt og så har jeg laget pengelomme
med rester av pynten fra forsiden. Synes det lager litt helhet i kortet. 


Jeg elsker katter og disse små bradsene var helt uimotståelige:)
Når katta setter seg på tunet mitt i sola og slikker labbene og ser såre
fornøyd ut med livet da er det VÅR! De er litt ute av proporsjoner i
forhold til blomsten men noen kunstneriske friheter må man kunne
tillate seg når det gjelder katter.


Produktliste:
Lys Orange og grønn Bazzil.
Hvit ark fra reklameblokk.
Hvit og grønn Foamiran.
Blonde fra Hønemors fryd.
Shipboards grener og sommerfugler  fra Wicnanka.
Orange og grønn stempelsverte ukjent produsent.
Lilla knapper fra Husfliden.
Perlemor knapp fra Bestefars lanhandel.
Annet ukjent produsent.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



11 kommentarer:

  1. Your big bow is STUNNING, and the flowers are beautiful as well.
    Thanks for sharing in our Flowers Challenge.
    Blessings,
    Karen L
    Really Reasonable Ribbon

    SvarSlett
  2. Wowwwww such a wonderful and beautiful card! Thank you so much for joining our Craft Addiction Challenge! Good luck! Hugs, Chantal

    SvarSlett
  3. Herlig og flotte blomster og farger
    Takk for at ditt bidrag hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. Så vårlig og flott kort, nydelig sløyfe du hadde laget:)
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  5. beautiful flower and ribbon, thank you for joining our challenge at crafty catz and hope to see you again
    Tilly

    SvarSlett
  6. Kjempe fint :) Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  7. Gorgeous card. Love the beautiful flower and big bow. Thank you for sharing with us at Crafty Calendar and we hope to see you again soon. Gale DT

    SvarSlett
  8. Beautiful! Thank you for joining us at Fab'n'Funky :)

    SvarSlett
  9. I love everything about this card. So pretty!

    Thanks for joining us at Craft Gals Corner
    DT Kimberly

    SvarSlett
  10. This is such a pretty card, love the colour choice and sweet design. Thank you for joining us over at Scrap and Craft. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    SvarSlett
  11. Herlig kort, med mange flotte detaljer :)
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart ♥
    Klem, DT Maya

    SvarSlett