tirsdag 14. februar 2017

Lilla bursdags kort.


Jeg liker ikke konfirmanter. Derfor blir jeg tverr bare jeg ser Converse sko ark:(
Men i år har det kommet nye lilla konfirmasjons ark fra Papirdesign med fine 
baksider:)Det er dem jeg har brukt på dette kortet og så en gammel "bonusrad"  
med sommerfugler.


Jeg er like fornøyd med bakgrunnen som med kortet. 
Det er masse fint gammelt treverk på en gård.
Synes det kler de gammelmodige gedigne blondene.


Her har har jeg nokk en gang skamfert en pynte blomsterpotte
 fra Nille og klippet av blomstene på baksiden for å få limt 
en på og så jukset med å lime på noen tilovers blevne stilker.


Arker med små hjerter på har jeg egentlig tenkt mest til babykort
 (så jeg slipper lage dem i rosa) Men her fant jeg ut at det ble litt
 mere liv i kortet med to forskjellige mønster en et stort panel.


Enda jeg har en rimelig anstendig dies samling så er jeg stadig tilbake 
til Gratulerer med dagen disen og denne hjerte diesen fra Rayher.


Det nederste lilla arket er det jeg liker aller best. der synes jeg til
 og med at konfirmasjons siden er ganske pen. Men på baksiden står 
det gratulerer med dagen så den kan man saktens bruke til andre 
merkedager også.


Inni kortet har jeg laget et skrivefelt og en pengelomme. Her har jeg
 tatt med både gratulasjons diesen  papir og blonde fra forsiden.



 Når det er så spekket med stæsj på forsiden synes jeg det
 holder å så vidt ta opp igjen litt av pynten inni kortet. 



Produktliste:
Hvit Bazill.
Lilla Kartong fra reklameblokk.
Mønsterpapir til gratulerer diesen er en rest av ukjent opphav.
Alle andre mønsterpapirer fra Papirdesign.
Smal blonde og blomsterranke fra Nille.
Lilla rufseblomst fra Storryteller.
Sommerfugl punch fra Martha Stuart.
Gratulerer dies fra Papirdesign.
Hjerte dies fra Rayher.
Annet fra Ebay.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:






10 kommentarer:

  1. Herlig kort 💙
    Jeg elsker blonder.
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia


    ps. Stikk gjerne innom den nye nettbutikken hobbygarasjen.no - Hobbygarasjen.no

    SvarSlett
  2. love the purple and the vintage look of the card.
    Thank you so much for joining our Ribbon Girl Card Challenge and good luck! Hope to see you back soon.
    Hugs,
    Kaly

    SvarSlett
  3. Great choice of colours and a really lovely card.
    Thank you for joining our 'Hearts and Flowers' challenge this week at Allsorts.

    Kath

    SvarSlett
  4. Flott kort i nydelig lilla. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Fabulous and lovely card.
    Thank you for sharing over at Allsorts;-))m

    SvarSlett
  6. Flott kort du har laget.
    Nydelig med lilla :-)

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. Et lekkert kort du har lagd. Likte veldig godt oppsettet.

    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i Nordsalten Hobbyklubb.

    DT, Cathrine

    SvarSlett
  8. Lekkert kort i flotte lillatoner, med mange fine detaljer ♥
    Takk for at du ble med på Papirdesigns februarutfordring :)
    Klem, DT- Renate

    SvarSlett
  9. Et nydelig kort med masse lekre detaljer! Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen! Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  10. This is stunning. A beautiful design with gorgeous embellishments.
    Thank you so much for sharing this with us at Noor Design Uk.
    Hugs Sharon. x

    SvarSlett