tirsdag 11. oktober 2016

lalalala lag på lag på lag!

 
 
Et sjokolade julekort.
Som regel kjøper jeg alt utstyr til julekort på 50-70% salg i løpet av året
 

Her er unntaket som bekrefter regelen for i år har jeg kjøpt en god jul dies
og noen helt uimotståelige jule ark fra papirdesign.
 

Jeg liker tekst diser på norsk og de med skygge gjør at teksten kommer
veldig fint frem selv på mønsterark.
 

 

Baksiden har kun en oval diecut pynt for å holde båndet på plass.

 
 

De som husker 80 tallet har kanskje vært borte i Zalsburg buketter og såpestykker
pyntet ned knappenåler med perler og silkebånd. .Disse søvbærerne er fra et sånt
såpestykke som sto nedstøvet på pikerommet mitt:)
 

 

Denne snøkrystall disen har jeg akkurat fått i posten. Her har jeg limt tre stykker
 på hverandre og brukt lim puter mellom de to siste for enda mer effekt.
 

inni er det et skrivefelt og engler på lokket. Bretten tar opp igjen litt av
 pynten fra forsiden. Men her har jeg valgt "flat" pynt så esken skall lukke seg pent.



Mor fikk  en sånn eske til bursdagen. det sto ikke stempel på den men
 jeg har brukt den som mal.
 




Produktliste:
Mønsterarkene er fra Papirdesign.
Ensfarget papir og kartong fra reklameblokk.
Papir tau fra en julegave.
God jul dies fra Papirdesign.
Knapp fra Panduro.
Mathia blomster fra Hobbykunst.
Blad og snøfnugg dies fra Ebay.
Ovale diser fra Lithle Darlings.
halv perle hjerter ukjent produsent.
Støvbærere gjenbruk av 80 talls dekor:)
 
 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:


9 kommentarer:

  1. helt nydelige! likte blomstene med de perlene, og den dies :) veldig fint!
    Du er som meg, alltid spare på ting og tang som en dag kan brukes hehe
    Ønsker deg en fin dag! Graciela

    SvarSlett
  2. This is just beautiful! i love the design, gorgeous papers and wonderful details. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    SvarSlett
  3. så fin sjokolade eske du har laget! Takk for du deltar hos kort o mania. -DT Ane

    SvarSlett
  4. Et nydelig skjokoladekort, flotte blomster med perler:)
    Herlig julerødt og en flott liten gave å gi bort:)
    Takk for at du er med på utfordringen hos kaBoks, DT Bente:)

    SvarSlett
  5. Her var det mange herlige detaljer. Digget arket du har brukt her, og enig med deg at skygge gjør at det kommer bedre frem. Ofte om en die ikke har med sånn stor skygge, så kutter jeg bare ut diesen jeg vil bruke i en mørk farge først, og limer den "offset" på, for da ser det ut som om teksten har en skygge allikevel ;-)
    Tusen takk for at du scrapper sammen med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  6. For ett herlig sjokoladekort du har laget. Liker spesielt dekoreringen du har gjort på fremsiden og bladene du har stanset ut som du har lagt under blomsterne :-)

    Tusen Takk for at du deltar i kaBoks sin utfordring, klem fra DT A. Silje Kristin

    SvarSlett
  7. Sikke en fin juleæske. Den er så flot dekoreret. Tak for din deltagelse i Kaboks udfordringen. Mvh DT Gitte

    SvarSlett
  8. Lovely creation with some gorgeous dies and embellishments. Thanks for joining us at Fussy & Fancy.

    Nikki

    SvarSlett
  9. Otroligt vacker ask du skapat!!Så många fina detaljer. Tusen tack för att du deltar i kaboks utmaning :) Kram Anna

    SvarSlett